To’liq avtomatlashtirilgan universal portal
- ichki vazifalar uchun ham, mijozlar bilan ishlash uchun ham mos keladi
- Ma’lum muammolarni hal qilish uchun avtomatik ravishda tavsiyalar beradi
- arizalarni ahamiyati bo‘yicha saralaydi, mas’ul shaxslarni tayinlaydi, muddatlarni nazorat qiladi
- bilimlar bazasi, jonli chat integratsiyasi va to’liq API
Ariza va murojatlar bilan ishlash qulayroq bo’ldi
GFI HelpDesk ilovalar bilan ishlashning har qanday sxemasini avtomatlashtirishga yordam beradi: kichik texnik yordam bo’limiga yordam berishdan tortib bir vaqtning o’zida bir nechta mijozlar bo’limlarida narsalarni tartibga solishgacha. Maqsadlaringizga qarab, siz quyidagi xususiyatlarni yoqishingiz yoki o’chirib qo’yishingiz mumkin:
- mijozlardan olingan elektron pochta xabarlaridan chiptalar yaratish
- ilgari tasvirlangan bosqichlar bilan ishlov berish jarayonlarining ilovalariga tayinlash
- xodimlarni mas’uliyat sohalari ko’rsatilgan holda guruhlar bo’yicha taqsimlash
- xodimlar va mijozlarga avtomatik pochta jo’natmalari va eslatmalar
- tezkor javob shablonlari bilan onlayn suhbat
- maqolalarni qidirish va avtomatik taklif qilish bilan qulay bilimlar bazasi
- o’z-o’zidan muammolarni hal qilish uchun interfaol ko’rsatmalar
- portalning samaradorligi bo’yicha 100 dan ortiq avtomatik hisobotlar
- uchinchi tomon ilovalari bilan integratsiya qilish uchun dasturlash interfeysi (API).
Har bir narsaga qo’shimcha ravishda, siz korporativ ranglaringiz bilan istalgan til, uslubdagi GFI HelpDesk-ni o’rnatishingiz, logotipingizni qo’shishingiz yoki sahifa shablonlarini butunlay o’zgartirishingiz mumkin.
Hech qanday ariza yo’qolmaydi.
Mijoz va ichki so’rovlarni ko’rib chiqish jarayonlari va muddatlarini tasvirlab bering va GFI HelpDesk sizning mutaxassislaringizga tezroq ishlashga yordam beradi: u sizga birinchi navbatda qaysi so’rovlarni qabul qilish kerakligini, mijozga javob bergandan keyin keyingi harakatlar uchun qanday variantlar borligini aytib beradi. , Qaerda sharh qoldirish kerak, qachon so’rovni yuqori darajaga ko’tarish mumkin, shuningdek, hal qilingan masala bo’yicha bilimlar bazasida maqola yaratishni eslatib o’ting.
Agar sizda bir necha darajadagi mutaxassislarga ega bo’lgan bir nechta texnik yordam bo’limlari bo’lsa ham va chiptalar chat, portal, telefon va elektron pochta orqali tushsa ham, GFI HelpDesk hamma narsani qulay shaklda «paketlaydi» va so’rovlarning hech biri yo’qolmasligiga ishonch hosil qiladi.
Sizning mijozlaringiz siz bilan ishlashdan mamnun bo’lishadi
Xodimlar va mijozlarning arizalari ular uchun qulay bo’lgan har qanday shaklda olinishi mumkin:
- elektron pochta orqali
- qo’llab-quvvatlash portali veb-sahifasi orqali
- veb-saytingizdagi onlayn chat orqali
- mutaxassis tomonidan arizani qo’lda ro’yxatdan o’tkazish bilan telefon orqali
- uchinchi tomon dasturlaridan dasturiy interfeys orqali
Qo’llab-quvvatlash portali orqali chipta yaratishda mijoz bilimlar bazasidan maqolalar ko’rinishida avtomatik tavsiyalar va muammoni mustaqil ravishda hal qilish bo’yicha interfaol ko’rsatmalar oladi – bu sizga inson resurslarini jalb qilmasdan muammoni hal qilish orqali pulni tejashga yordam beradi.
GFI HelpDesk barcha sanab o’tilgan manbalardan qolgan so’rovlarni to’playdi, ularni shoshilinch, muhim va mas’uliyatli xodimlar bo’yicha taqsimlaydi va keyin har bir muammo o’z vaqtida hal qilinishiga ishonch hosil qiladi.
GFI HelpDesk mijoz muammoni o’zi hal qilishi uchun bilimlar bazasi maqolalarini tavsiya qiladi
Mutaxassislaringiz so’rovlarni tezroq ko’rib chiqishlari mumkin
GFI HelpDesk oxir-oqibat o’z foydali bilim markazingizga aylanadi, uning yordamida ma’lum va yangi vazifalarni hal qilish ancha oson bo’ladi.
Jamoangiz jamoa sifatida samaraliroq ishlash uchun o‘tgan chipta sharhlari, bilimlar bazasi maqolalari va chiptalarni ko‘paytirish va tarqatish vositalaridan tavsiyalar yordamida chiptalarni tezroq qayta ishlay oladi.
GFI HelpDesk bilan boshqa savollar yo‘q:
- Bu mijoz bilan avval kim ishlagan?
- Bizda allaqachon shunday savol bo’lmaganmi?
- Shoshilinch ma’lumotlar yo’qolishi haqida kim da’vo qilishi mumkin?
- GFI MailEssentials uchun disk raskadrovka jurnallarini yig’ish bo’yicha ko’rsatma qayerda?
Xuddi shu vositalar sizga yangi mutaxassislarni tezlashtirishga yordam beradi va ular bilan bir zumda yangi tuzilgan bilimlarni baham ko’radi va mashg’ulot vaqtini qisqartiradi.
Har qanday tarmoq va jarayonlar uchun javob beradi
GFI HelpDesk mustaqil veb-ilova sifatida yoki ijaraga olingan server qurilmalarida oʻrnatiladi – mahsulotning oʻzi va undagi barcha maʼlumotlar ustidan toʻliq nazoratni oʻz qoʻlingizda tutasiz.
Kichik tashkilotda o’rnatish 10-15 daqiqadan ko’proq vaqtni oladi, lekin yirik kompaniyada yoki tarmoqni rivojlantirishni rejalashtirayotganda, GFI HelpDesk quyidagilarni yodda tuting:
- har qanday OS, virtualizatsiya va konteynerda o’rnatishni qo’llab-quvvatlaydi
- elektron pochta xabarlaridan ilovalarni yuborish va import qilish uchun har qanday pochta serverlari bilan ishlaydi
- turli xil ishlov berish jarayonlari bilan bir vaqtning o’zida bir nechta pochta qutilaridan ilovalarni import qilishi mumkin
- uchinchi tomon dasturlari uchun qo’shimcha litsenziyalarni talab qilmaydi
- LDAP va ActiveDirectory kabi uchinchi tomon xizmatlari orqali autentifikatsiyani qo’llab-quvvatlaydi
- bir nechta bo’limlar va qo’llab-quvvatlash darajalarida ishlash uchun sozlanishi mumkin
- taqdim etilayotgan xizmatlar darajasiga (SLA) muvofiqligini nazorat qilishi mumkin
- ko’mak sifatini yaxshilash uchun mijozlardan hal qilingan muammolar bo’yicha fikr va mulohazalarni to’playdi
Yuqoridagi barcha xususiyatlarga qaramay, GFI HelpDesk mijozlaringiz va ularga yordam beradigan mutaxassislar uchun sodda va tushunarli bo’lib qoladi.
Har qanday tarmoq va jarayonlar uchun javob beradi
GFI HelpDesk mustaqil veb-ilova sifatida yoki ijaraga olingan server qurilmalarida oʻrnatiladi – mahsulotning oʻzi va undagi barcha maʼlumotlar ustidan toʻliq nazoratni oʻz qoʻlingizda tutasiz.
Kichik tashkilotda o’rnatish 10-15 daqiqadan ko’proq vaqtni oladi, lekin yirik kompaniyada yoki tarmoqni rivojlantirishni rejalashtirayotganda, GFI HelpDesk quyidagilarni yodda tuting:
- har qanday OS, virtualizatsiya va konteynerda o’rnatishni qo’llab-quvvatlaydi
- elektron pochta xabarlaridan ilovalarni yuborish va import qilish uchun har qanday pochta serverlari bilan ishlaydi
- turli xil ishlov berish jarayonlari bilan bir vaqtning o’zida bir nechta pochta qutilaridan ilovalarni import qilishi mumkin
- uchinchi tomon dasturlari uchun qo’shimcha litsenziyalarni talab qilmaydi
- LDAP va ActiveDirectory kabi uchinchi tomon xizmatlari orqali autentifikatsiyani qo’llab-quvvatlaydi
- bir nechta bo’limlar va qo’llab-quvvatlash darajalarida ishlash uchun sozlanishi mumkin
- taqdim etilayotgan xizmatlar darajasiga (SLA) muvofiqligini nazorat qilishi mumkin
- ko’mak sifatini yaxshilash uchun mijozlardan hal qilingan muammolar bo’yicha fikr va mulohazalarni to’playdi
Yuqoridagi barcha xususiyatlarga qaramay, GFI HelpDesk mijozlaringiz va ularga yordam beradigan mutaxassislar uchun sodda va tushunarli bo’lib qoladi.
15 GFI HelpDesk-ni o'rnatish uchun daqiqalar
GFI HelpDesk GFI Unlimited paketiga kiritilganGFI Unlimited
Barcha GFI va Kerio tarmoq xavfsizligi va avtomatlashtirish mahsulotlari bitta ajoyib obunaga birlashtirilgan – GFI Unlimited:
GFI HelpDesk
Ilovalarni avtomatlashtirilgan qayta ishlash va tarqatish bilan xodimlar va mijozlar uchun texnik yordam portalini yaratish uchun yechim.GFI MailEssentials
Шлюз безопасности для защиты электронной почты от нежелательных писем и вирусов: 14 фильтров от спама, 5 антивирусных ядер: Avira, BitDefender, Cyren, Sophos и Kaspersky. Поддерживает любые почтовые сервера.GFI LanGuard
Ваш консультант по киберзащите: найдет и устранит уязвимости, проведет инвентаризацию, аудит программного обеспечения и выдаст рекомендации.KERIO Control
Защита от сетевых угроз: межсетевой экран нового поколения, система обнаружения вторжений, антивирус на шлюзе для проверки всех загружаемых файлов, контроль доступа и управление трафиком.GFI Archiver
Централизованная архивация, хранение, поиск и восстановление электронных писем, календарей и файлов. Не требует обучения, интегрируется в привычный почтовый клиент.KERIO Connect
Полноценный почтовый сервер: электронная почта, календари, контакты, задачи, чат. Встроенная фильтрация и маршрутизация писем.
А также GFI EventsManager, GFI FaxMaker, KERIO Operator и GFI Endpointsecurity